Belastingaangifte 2020

Ook dit jaar verzorgen wij voor onze relaties de belastingaangifte. Wilt u dit ook? Hieronder leest u hoe dit werkt.

Wij verzorgen uitsluitend de particuliere aangifte inkomstenbelasting. Ondernemers brengen we graag in contact met administratiekantoren waarmee wij samenwerken.

Wat doen we dan voor u?

  • Om uw aangifte in te kunnen dienen, vragen we een machtigingscode aan bij de Belastingdienst. U ontvangt deze thuis en stuurt deze aan ons door. Hebben wij reeds eerder voor u de aangifte verzorgd? Dan ontvangt u deze code mogelijk al thuis. Stuurt u deze dan ook aan ons door.
  • U verstrekt aan ons een aantal documenten. Dit kan digitaal (via onderstaande uploadlink) of als kopie afgegeven worden op kantoor.
    De documenten die we nodig hebben, zijn:

    • Jaaropgave van uw werkgever
    • Jaaropgave van uw hypotheek
    • Jaaropgave van uw oude hypotheek (indien u in 2020 uw hypotheek heeft ingelost)
    • Jaaropgave van uw spaargeld
    • Notariële afrekeningsnota van uw oude woning (indien u uw woning in 2020 heeft verkocht)
    • Overzicht verbouwingskosten (indien u uw woning in 2020 met geleend geld heeft verbouwd)
  • Bent u in 2020 getrouwd, geregistreerd partner geworden of een samenlevingscontract aangegaan? Laat ons dat weten.
  • De ‘checklist aftrekposten’ geeft ondersteuning bij het toepassen van overige aftrekposten. Loop deze door en laat ons weten als dit op u van toepassing is. Graag ontvangen wij dan ook de onderbouwende facturen, rekeningen etc.
  • Wij vullen de aangifte in en versturen deze voor u

 

Voor deze dienst rekenen we €90 inclusief BTW. Voor relaties die in 2020 via ons kantoor hun hypotheek hebben geregeld is deze dienst gratis.

Indien u hier gebruik van wilt maken, verzoeken we u dit ons vóór 1 maart a.s. te laten weten en uw stukken aan te leveren. Stukken kunt u hier uploaden. Wij zorgen er dan voor dat de aangifte voor 1 mei 2021 is ingediend.

Uploaden stukken